від 22 квітня (середа) 1 клас
1.Підручник ст. 98-99. What day is it today? - Який сьогодні день?
Тема уроку: Days of week. (Дні тижня)
Monday -понеділок
Tuesday - вівторок
Wednesday - середа
Thursday -четвер
Friday - п'ятниця
Saturday -субота
Sunday -неділя
Вп. 1,2 ст. 96. Прослухати аудіофайли та повторяти за диктором.
Вп.5 ст.97 Прослухати аудіофайл та повторяти за диктором.
Увага : учень повинен вже самостійно читати слова в Вп.5 ст.97
2. Робочий зошит. Літера "Yy", слова тз "Yy". Прописати
3. Зошит. Пропис літери "Zz", слів з "Zz". Прописати
4. Робочий зошит. Літера "Yy", слова з "Yy". Прописати .
5. Зошит. Пропис літери "Zz" , слів та речень з "Zz". Прописати та все читати.
Слухати вправи в підручнику:
https://drive.google.com/open?id=1OAjupStDB1Grx0FQXUE4WnPObbb2Xf9y
https://drive.google.com/open?id=11xmyCMQ-bY2tBllarDT3JEtYMjldnXPG
https://drive.google.com/open?id=1e-BVHrAFLcQZE4h4HP-eiFnRAK0G2His
Надіслати фото в виконанними письмовими завданнями та відео з читанням Вп.5 ст.99 на Google Classroom до 26 квітня 18:00
1.Підручник ст. 98-99. What day is it today? - Який сьогодні день?
Тема уроку: Days of week. (Дні тижня)
Monday -понеділок
Tuesday - вівторок
Wednesday - середа
Thursday -четвер
Friday - п'ятниця
Saturday -субота
Sunday -неділя
Вп. 1,2 ст. 96. Прослухати аудіофайли та повторяти за диктором.
Вп.5 ст.97 Прослухати аудіофайл та повторяти за диктором.
Увага : учень повинен вже самостійно читати слова в Вп.5 ст.97
2. Робочий зошит. Літера "Yy", слова тз "Yy". Прописати
3. Зошит. Пропис літери "Zz", слів з "Zz". Прописати
4. Робочий зошит. Літера "Yy", слова з "Yy". Прописати .
5. Зошит. Пропис літери "Zz" , слів та речень з "Zz". Прописати та все читати.
Слухати вправи в підручнику:
https://drive.google.com/open?id=1OAjupStDB1Grx0FQXUE4WnPObbb2Xf9y
https://drive.google.com/open?id=11xmyCMQ-bY2tBllarDT3JEtYMjldnXPG
https://drive.google.com/open?id=1e-BVHrAFLcQZE4h4HP-eiFnRAK0G2His
Надіслати фото в виконанними письмовими завданнями та відео з читанням Вп.5 ст.99 на Google Classroom до 26 квітня 18:00
Комментариев нет:
Отправить комментарий