воскресенье, 12 апреля 2020 г.

5 клас Об'єднаний урок від 9 (Четвер) та 13 квітня  (понеділок)
Тема урока Граматичний час "Present Perfect Tense"
 Вивчити роз'яснення теми в підручнику на ст. 197

Записуємо тему в зошит:
Завдання 1.
Thursday, the 9th of April
Class work
Present Perfect Tense
(Теперішній завершений час)
виражає дію, що відбулася недавно або тільки-що, та ми бачимо результат.
 Приклад (з Вп. 5 ст. 196)
Taras:
I have visited a beautiful castle here.- Я вже відвідав гарний замок тут.
I have already been to London.         - Я вже побував у Лондоні.

Дієслова в англійській мові бувають Правильні та неправильні.
В Present Perfect правильні дієслова приймають закінчення "-ed"
Приклад: I have visited

А неправильні дієслова приймають третю форму VIII

Приклад: I have  been to London. (be- was,were - been)

(Третю форму неправильних дієслів знаходимо в таблиці неправильних дієслів (ст. 197-198 та останній разворот підручника)

Переписати та вивчити   3 форми неправильних дієслів з ст. 197 :
I                II          III
come-      came    come       I have come -     Я прийшов.
go -         went      gone -     I have gone  -     Я пішов.
make -    made -   made     I have made       Я зробив.
read -      read       read      I have read         Я прочитав.
do -          did          done    I have done         Я зробив.
 meet-      met        met       I have met           Я зустрів.
 write-      wrote - written  I have written     Я написав.
Також:
see-saw- seen                I have seen many places of interest in London.
                                       Я побачив багато  цікавих місць в Лондоні.
take - took - taken        I have taken  a lot of pictures.
                                       Я зробив багато фотографій.
buy- bought bought     I have bought  many souvenirs.
                                       Я купив багато сувенірів.

Записати та запам ятати слова- вказівники Present Prefect Tense:
already - вже
just        -тільки що
yet          -ще ні
never    - ніколи

Завдання 2.  Вивчити  таблицю ст. 198, побудова Present Prefect Tense  в стверджувальной, заперечной та питальной формі речень.
Пам ятати, що після  I, you, we, they вживається допоміжне дієслово have
                                    після  he, she, it вживається допоміжне дієслово has

Завдання 3. Вп. 2 ст. 198 Переписати речення в заперечной формі.

Надіслати фото з виконаною вправою   на Google Classroom до 15 квітня до  20:00

Комментариев нет:

Отправить комментарий